Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

W ramach zakończonych właśnie najważniejszych chińskich targów samochodowych Beijing Motor Show, firma Skoda Auto pokazała w tym roku łącznie dziesięć samochodów, reprezentujących trzy serie modeli. Rangę wydarzenia podniosła prezentacja pełnej gamy aut firmy Skoda, a szczególnie Fabii, najważniejszej nowości koncernu na chińskim rynku.

Część ekspozycji tworzyła prezentacja europejskich modeli. Skoda Auto demonstrowała w ten sposób chińskim ekspertom z dziedziny przemysłu swój potencjał technologiczny, a także proekologiczną politykę firmy. Pozostałe samochody prezentowane na ekspozycji są już obecne na chińskim rynku lub pojawią się tam w najbliższej przyszłości.
W bieżącym roku firma Skoda Auto zamierza wypuścić na chiński rynek model o nazwie Fabia, dlatego ekspozycja modelu Fabia w Pekinie była złotą kartą w prezentowanym przez koncern wachlarzu produktów. Wystawiana była w obu dostępnych wersjach nadwozia - hatchback i combi. Model hatchback goście targowi mogli podziwiać w wersji z białym dachem. Symbolem przyjaznych dla środowiska naturalnego działań koncernu była europejska Fabia GreenLine - łączna emisja CO2 w tym modelu wynosi zaledwie 109 g/km.
Prezentacja modelu Octavia obejmowała zarówno auta dostępne w Europie (sportową Octavię RS i Octavię Scout z napedem 4x4), jak i produkowaną w Chinach Skodę Octavia Mingrui. Octavia Mingrui wyrobiła już sobie niezwykle silną pozycję na chińskim rynku. Zyskała uznanie ze względu na wysoką jakość oraz bezpieczeństwo (pięć gwiazdek w testach chińskiej organizacji C-NCAP, a także tytuł Auto Roku 2008 w plebiscycie ilustrowanego magazynu samochodowego China Auto Pictorial).
Premiera modelu Octavia Mingrui stanowiła kamień milowy w nowoczesnej historii firmy Skoda, a także moment jednoznacznie potwierdzający wielkie znaczenie chińskiego rynku dla czeskiego producenta. Na przestrzeni pierwszych trzech miesięcy 2008 roku sprzedano na tamtym rynku 16.212 aut tego modelu, natomiast od momentu wypuszczenia go na rynek w czerwcu 2007 roku w ręce klientów trafiło łącznie ponad 43.000 pojazdów o nazwie Octavia Mingrui.
Głównym celem rozwoju marki ©koda na chińskim rynku jest zdobycie silnej pozycji poprzez zaproponowanie tamtejszym klientom wszystkich produktów firmy - począwszy od Fabii, po najnowszą generację prestiżowego modelu Superb. Koncern po uruchomieniu w tym roku sprzedaży Fabii, w kolejnych latach planuje prezentować na chińskim rynku po jednym nowym modelu rocznie.

 

Źródło: Skoda

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej