Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Już 18 rok z rzędu Kia Motors pełni rolę głównego sponsora wielkoszlemowego turnieju tenisowego w regionie Azji i Pacyfiku. Na potrzeby organizacji jego tegorocznej edycji Kia Motors Corporation dostarczyła flotę aż 120 samochodów.

Oficjalna ceremonia przekazania samochodów odbyła się wczoraj na Placu Federacji w Melbourne, w której uczestniczył ambasador marki Kia – Rafael Nadal, zwycięzca 17 turniejów wielkoszlemowych. Auta będą wykorzystywane do przewozu zawodników, sędziów i VIP-ów podczas dwutygodniowego turnieju, który rozpocznie się 14 stycznia w Melbourne i zakończy się 27 stycznia finałem męskiego singla w Rod Laver Arena.

W ciągu ostatnich 18 lat samochody marki Kia, które były użyczane organizatorom, pokonały miliony kilometrów podczas tysięcy podróży, w trakcie których przewoziły tenisistów i sędziów, zapewniając im komfort i bezpieczeństwo. W tym roku samochody marki Kia, do prowadzenia których oddelegowano ponad 350 kierowców, będą kontynuowały tę tradycję. Organizatorzy tegorocznego Australian Open spodziewają się, że w trakcie turnieju samochody przejadą łącznie ponad 450.000 kilometrów podczas setek krótszych i dłuższych podróży.

„Od prawie dwudziestu lat Kia jest dumna z roli głównego sponsora jednego z największych wydarzeń sportowych na świecie. Z niecierpliwością czekamy na kolejne dwa tygodnie zawodów i wierzymy, że ten rok współpracy będzie najlepszym w historii” – powiedział James Cho, Prezes Kia Motors Australia.

„Kia zawsze była dla Australian Open czymś więcej niż tylko głównym sponsorem. Koreańska marka od lat jest cenionym członkiem tenisowej rodziny i pomogła nam niezwykle rozwinąć turniej na przestrzeni dwóch ostatnich dekad. Samochody marki Kia, które w styczniu przewożą graczy wokół Melbourne oraz obsługują wiele imprez towarzyszących turniejowi stały się nieodłącznymi elementami turnieju i jego ważną częścią” – powiedział Craig Tilley, Dyrektor turnieju Australian Open.

Dla uczczenia wieloletniego zaangażowania związanego z tenisem, Kia organizuje różne konkursy dla miłośników tej dyscypliny sportu na całym świecie. Konkurs „AO Selfie Contest” zapewni kibicom tenisa możliwość dzielenia się w mediach społecznościowych ulubionymi momentami z turnieju. 68 klientów marki Kia z 28 krajów zostanie zaproszonych do oglądania turnieju na żywo oraz weźmie udział w ekskluzywnej szkole gry w tenisa prowadzonej przez zawodowych graczy i otrzyma bilety na mecze półfinałowe singla mężczyzn.

Źródło: KIA

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy


Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Świat obiegła wiadomość o nowej Dacii Duster, która ma zaszczycić rynek motoryzacyjny już na początku 2018 roku. Tym czasem mieliśmy okazję zasiąść za kółkiem Dacii Duster, która swój facelifting przeszła w 2013 roku i do teraz cieszy się ogromnym jak na markę, powodzeniem.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej