Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Liga Europy UEFA, której rozgrywki w sezonie 2018-2019 właśnie się rozpoczęły, ma nowego oficjalnego partnera – Kia Motors. Trzyletnia umowa sponsorska będzie obowiązywała aż do finału Ligii Europy w 2021 roku. Dzięki Kia Motors fani piłki nożnej będą bliżej turnieju niż kiedykolwiek wcześniej.

Liga Europy UEFA to największy na świecie turniej zawodowych klubów piłkarskich, w którym bierze udział 48 drużyn z 27 krajów. Podczas tegorocznej edycji turnieju zostanie rozegranych aż 205 spotkań, które na żywo i przed telewizorami zobaczy łącznie około miliarda fanów. Kia Motors, jako oficjalny partner turnieju, przyczyni się do jeszcze większego zaangażowania kibiców piłki nożnej w Europie i na świecie do aktywnego uczestnictwa w tych rozgrywkach.

Po raz pierwszy w Lidze Europy UEFA zostaje wprowadzony wyjątkowy program zorganizowany przez Kia, który młodym fanom piłki nożnej z całej Europy – w wieku od 8 do 12 lat – umożliwia wzięcie udziału w ceremonii rozpoczęcia każdego z 205 meczów. Młodzi piłkarze zakwalifikowani do programu będą bohaterami niepowtarzalnego wydarzenia, którym przed rozpoczęciem każdego meczu jest bez wątpienia wprowadzenie na stadion oficjalnej piłki w asyście sędziów i piłkarzy oraz na oczach tysięcy kibiców.

Kia wspiera także grę internetową UEFA – UEL Daily Fantasy – dostępną na stronie internetowej www.UEFA.com. Fani wybierają w niej najlepszych ich zdaniem graczy z klubów, które grają w danym dniu. Następnie, każdy gracz otrzymuje ocenę wynikającą z jego zaangażowania w grę – pod uwagę są brane takie czynniki, jak liczba strzelonych goli, asystowanie podczas zdobywania bramek, strata lub obrona rzutów karnych, czas przebywania na boisku, a nawet otrzymanie żółtej lub czerwonej kartki. Fani, którzy wezmą udział w grze „UEL Daily Fantasy” będą umieszczani na liście rankingowej. Najlepsi z nich wygrają ekskluzywne nagrody związane z piłką nożną.

Marka Kia będzie także współpracowała z UEFA przy organizacji pierwszego „Trophy Tour” Ligii Europy UEFA, dzięki czemu kibice w Europie będą mieli szansę zobaczyć na żywo kultowe trofeum i spotkać się przy tej okazji z najsłynniejszymi piłkarzami.

Na finały w latach 2019, 2020 i 2021 organizatorom Ligii Europy UEFA Kia udostępni 90 samochodów. Auta marki Kia będą wykorzystywane do przewozu sędziów, urzędników, delegatów i VIP-ów, a także podczas organizacji finału. Najbliższy finał Ligi Europy UEFA zostanie rozegrany na Stadionie Olimpijskim w Baku w Azerbejdżanie w dniu 29 maja 2019 roku.

Rola oficjalnego partnera Ligii Europy UEFA i zaangażowanie się w działania, w których uczestniczy ogromna liczba fanów piłki nożnej z wielu krajów stwarza nowe możliwości zwiększenia świadomości marki Kia. Jako oficjalny sponsor dużych imprez sportowych na całym świecie Kia Motors od lat angażuje się w, między innymi, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA i Copa América oraz w turniej Australian Open w tenisie ziemnym (nieprzerwanie od 2002 roku). Kia Motors wspiera również lekkoatletykę i sportowców z różnych dyscyplin na całym świecie. Kia Motors Polska angażuje się w sport motorowy. Kia i wyścigi to związek, który trwa w Polsce już od 13 sezonów. KIA PLATINUM CUP to mistrzowska seria wyścigowa, w której zawodnicy rywalizują za kierownicami profesjonalnie przygotowanych Kia Picanto. Przeznaczona przede wszystkim dla młodych i poczatkujących zawodników, ma na celu umożliwienie im postawienia pierwszego kroku w świecie wyścigów samochodowych.

Źródło: KIA

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy


 

Pod koniec lutego polski oddział japońskiej marki Mitsubishi obchodził 20-lecie istnienia w naszym kraju. Z tej okazji przedstawiono dwoje nowych ambasadorów swojej marki. Pierwszym została Anna Cieślak, która zasiadła za kierownicą modelu ASX. Brzydszą płeć reprezentuje natomiast Maciej Stuhr, który użytkować będzie najnowszy model Outlandera w odmianie PHEV. I właśnie najnowsza, trzecia generacja tego modelu gościła w styczniu w naszej redakcji. Co prawda w zwykłej odmianie benzynowej, ale moim zdaniem równie interesującej, co hybryda. Zapraszam do lektury.

 

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej

Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej