Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 

Jesteśmy z wami już od 9 lat, właśnie dziś mija kolejna rocznica naszego działania! Dlatego też, postanowiliśmy po krótce nasz zespół redakcyjny.

Damian Goś - najmłodszy stażem w redakcji, współpraca od października 2013 roku

Samochodami interesowałem się od najmłodszych lat. Na początku były marki i modele, które widziało się na ulicach, które się odgadywało na odległość. Później przyszedł czas na bardziej szczegółową „znajomość”. Skrupulatne przeglądanie czasopism związanych z motoryzacją ciągnie się do tej pory. Potem przyszedł czas na F1. Wyjazd z moim bratem na Hungaroring, gdzie po raz pierwszy startował Kubica... To było coś! Ten warkot, ta prędkość! Jednak bliżej mi do aut cywilnych, niż do Formuły pierwszej. F1 jest po prostu za wolne - hehe. Dlatego też pozostałem przy „cywilach”. Acha, miałem napisać też o samochodzie marzeń. Sprawa jest prosta – Chevrolet Camaro SS z 1969 r. A tak bardziej realistycznie? BMW M4 Cabrio – pełnia szczęścia.

 

Rafał Siwiński - współpraca od 2007 roku w redakcji

Motoryzacją zaraził mnie niechcący Paweł Przybylski, który na Rajdzie Barbórka '93, na moich oczach był łaskaw owinąć przepiękną Toyotę Celicę GT4 wokół odległego ode mnie o kilkadziesiąt metrów drzewa. To było coś! Od tej chwili liczyły się tylko rajdy samochodowe, potem zainteresowanie przeniosło się również na "cywilne" auta. Gdzieś tam pod spodem jednak rajdy cały czas siedzą, więc uwielbiam te modele, które dysponują nie tylko mocą, ale i odpowiednimi możliwościami jej kontrolowania. Samochód marzeń - A-grupowa Lancia Delta HF Integrale. Samochód na co dzień - zupełnie nie-rajdowe, ale za to wakacyjnie pojemne i znośnie szybkie Volvo V50.

 

 

Artur Ławnik - założyciel i pomysłodawca portalu (od 2005 roku)

Od najmłodszych lat słyszałem, że zamiast krwi w moich żyłach płynie benzyna. „Choroba” ta trzyma mnie do dziś, czego dowodem jest fakt prowadzenia os 2005 roku portalu www.autotesty.com.pl. Moja pierwszą miłością motoryzacyjną, której jestem wierny do dziś, jest Porsche 911 Turbo. Oprócz tego jestem wielkim fanem kultowego Miniaka oraz najnowszej odsłony Fiata 500, zaś jako pierwsze auto w rodzinnie wybrałbym Skodę Octavię RS. Jednak nie tylko „cywilna” motoryzacja jest mi bliska sercu, ponieważ od dawna śledzę poczynania kierowców rajdowych, nie tylko światowej czołówki z rund WRC, ale również tych startujących w lokalnych KJS-ach. No cóż, może kiedyś i na mnie przyjdzie pora. Przecież marzenia się spełniają, a jedno z nich realizuję już od 9 lat!

Czasami wspomaga nas - wolny strzelec, dziennikarz Paweł Kaczor. Oprócz tego, redakcja nie mogła by istnieć bez pomocy serdecznych przyjaciół strony Andrzeja W., Pawła K. oraz Grzegorza S.

 

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej