Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 

 

Kolejny rozdział inteligentnej, bezemisyjnej mobilności rozpocznie się już wkrótce. Nissan jest pionierem rynku pojazdów elektrycznych - w 2010 roku wprowadził do sprzedaży pierwszy na świecie produkowany na masową skalę elektryczny model LEAF. Obecnie LEAF jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym na świecie: łącznie sprzedano 260 000 sztuk, a ich kierowcy na całym świecie przejechali już trzy miliardy kilometrów.

 

Nissan posiada jedną z najbardziej kompleksowych ofert w Europie spośród producentów samochodów pochodzących z innych kontynentów. Firma zatrudnia ponad 17 000 osób w ramach swoich lokalnych działań w zakresie projektowania, badań i rozwoju, produkcji, logistyki oraz sprzedaży i marketingu. W ubiegłym roku w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji wyprodukowano ponad 660 000 samochodów, w tym wielokrotnie nagradzane crossovery, pojazdy użytkowe oraz Nissany LEAF, najpopularniejszy samochód elektryczny na świecie. Wizja inteligentnej mobilności Nissana wyznacza kierunek prac firmy nad nowymi produktami i technologiami, a kompleksowe podejście do mobilności przyszłości określa najważniejsze decyzje firmy dotyczące sposobów zasilania pojazdów, ich prowadzenia oraz integracji ze społeczeństwem. Nissan stara się zdobyć pozycję najbardziej pożądanej marki azjatyckiej w Europie.

 

Nissan jest producentem pełnej gamy samochodów, posiadającym w swojej ofercie ponad 60 modeli dostępnych pod markami Nissan, Infiniti oraz Datsun. W roku obrachunkowym 2016 firma sprzedała ponad 5,63 miliona pojazdów na całym świecie, generując przychód w kwocie 11,72 biliona JPY. Nissan skonstruował oraz produkuje i oferuje na rynku model LEAF — najlepiej sprzedający się w historii na świecie w pełni elektryczny samochód. Centrala Nissana w Jokohamie (Japonia) kieruje działalnością prowadzoną w sześciu regionach: ASEAN i Oceanii, Afryce, Bliskim Wschodzie i Indiach, Chinach, Europie, Ameryce Łacińskiej oraz Ameryce Północnej. Nissan zatrudnia na całym świecie 247 500 pracowników i od marca 1999 r. współpracuje z francuskim producentem Renault w ramach sojuszu Renault-Nissan. W 2016 roku Nissan objął 34% udziałów w Mitsubishi Motors, która to firma stała się trzecim pełnym uczestnikiem Sojuszu — grupy sprzedającej prawie 10 milionów samochodów rocznie.

 

Źródło: Nissan

 

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej